بلاگ

شرکت سینا گستر پیشرفته

شرکت سینا گستر پیشرفته در حال جز یکی از برترین و معتبرترین واردکنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی در کشور محسوب می‌شود. این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تجربه 20 ساله خود توانسته است جایگاه ویژه ای برای تامین نیاز مصرف کنندگان و ارائه خدمات کسب کند. محصولات این شرکت شامل تجهیزات دندانپزشکی، مواد مصرفی دندانپزشکی، محصولات ضد عفونی کننده و پزشکی می باشد. شرکت سینا گستر پیشرفته با داشتن تیمی متخصص و با تجربه و با داشتن انبار کافی از قطعات یدکی و مهندسین دوره دیده با بیش از 50 نفر در سراسر کشور، از خدمات پس از فروش بسیار قوی و حرفه ای برخوردار است.

محصولات شرکت سینا گستر

شرکت سیناگستر پیشرفته با اخذ نمایندگی انحصاری از شماری از برندهای مطرح جهان، با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامتی کشور، خدماتی برای جامعه پزشکی و دندانپزشکان ارائه می دهد.

محصولات این شرکت شامل:

  • دستگاه ضدعفونی کننده سطوح و هوا با تکنولوژی مه خشک (dry mist) کمپانی Oxypharm – Ariel فرانسه
  • انواع محلولهای ضد عفونی کننده سطوح، دست، ساکشن، ابزار پزشکی و دندانپزشکی کمپانی Oro Clean Chemie سوئیس
  • کمپانی محبوب گناتوس Gnatus برزیل که از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده و صادرکننده یونیت صندلی دندانپزشکی، رادیوگرافی، لایت کیور و … در جهان می باشد.

 

سخن پایانی

ما در شرکت پردیس طب درنیکا با اخذ نمایندگی از شرکت سیناگستر پیشرفته، در استان خراسان، مفتخر به فروش و ارائه خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی گناتوس می باشیم.

همچنین بخوانید: یونیت دندانپزشکی گناتوس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *